07 april 2021 
3 min. leestijd

“Mensen vragen me weleens of het mijn eigen tanden zijn."

Interview met Lisette Baselmans over haar gebitswens en de ervaring bij CDC Complete Tandzorg

 

“Nadat ik een keer op mijn gezicht was gevallen heb ik jaren met een kunsttandje gelopen. Er zat een klein plaatje aan dat het op zijn plek hield. Op de duur ging het alleen steeds losser zitten en het verkleurde helemaal. Het zag er niet uit. Bovendien kreeg ik last van de tand ernaast. Een vriendin zei toen: als ik jou was zou ik naar CDC gaan om een brug te laten plaatsen, dan hoef je ook niet een tijdje zonder tanden te lopen.”

Gebroken tandwortels

Dat laatste was voor Lisette heel belangrijk. “Ik werk in een winkel. Daar kan ik niet zonder voortanden gaan staan”, legt ze uit. “Toen ze bij CDC gingen kijken naar mijn gebit werd duidelijk dat de wortels van de tanden die naast dat kunsttandje zaten gebroken waren. Mijn oude tandarts had dat kennelijk over het hoofd gezien. De tandarts bij CDC trok uiteindelijk drie tanden. Direct daarna kreeg ik een noodbrug tot mijn brug klaar was. Die draag ik nu nog. Het is echt een mooi geheel geworden. Mensen vragen me weleens of het mijn eigen tanden zijn. Je ziet er helemaal niks van dat het niet echt is.” 

“Dat je een goed gevoel hebt over je tandarts, dat vind ik het belangrijkste.”

Pijnloos

“Het trekken van mijn tanden is onder plaatselijke verdoving gedaan. Dat verliep heel soepel. Ik heb ook geen angst voor de tandarts, alleen die spuit zetten, dat vind ik niks. Daarom had ik gezegd: praat even tegen me, dan kan ik mijn gedachten verzetten. Achteraf bleek het alleen niks voor te stellen. Karin, mijn tandarts, deed het echt met beleid. Ze hield eerst een watje met een verdovende vloeistof tegen de plek. Daarna voelde ik van dat prikje helemaal niets meer.”

Trouwe klant

Lisette gaat nu elk halfjaar naar CDC voor controle. “Het contact is gewoon heel fijn. Karin legt alles duidelijk uit en er is altijd tijd voor een praatje. Daardoor ben ik iedere keer op mijn gemak. Ik heb ook al verschillende mensen uit mijn omgeving aangeraden om naar CDC te gaan. Inmiddels is hier in Bergeijk overigens ook een tandarts begonnen die van alles schijnt te kunnen. Maar ik blijf bij CDC. Dat bevalt me goed. Bij een nieuwe tandarts valt dat maar weer te bezien.” 

“Het is echt een mooi geheel geworden!”

 

Wat is jouw verhaal?

Wil je jouw ervaring ook delen? Het kan anderen helpen die nog twijfelen, om wat voor reden dan ook. Velen zullen zich herkennen in jouw verhaal, want onze behandelaren horen wekelijks veel dezelfde ervaringen en wensen.

Als je jouw verhaal ook wilt delen, dan kan je contact opnemen met Lorette Laumans van onze PR afdeling. We stellen je medewerking erg op prijs.


Over CDC Complete tandzorg

Het is nooit te laat voor de juiste tandzorg en er is altijd een oplossing. Voor iedereen! Bij CDC Complete tandzorg proberen wij voor iedereen de beste behandeling te vinden. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in angst en bieden wij dus ook veel ondersteuning, zodat je nooit bang hoeft te zijn. Voor vragen kun je altijd contact opnemen en dan luisteren we graag naar je. Er is niks verplicht, maar alles is mogelijk. 

Natuurlijk kun je ook direct een intake afspraak maken. Klik dan hier.

Over de schrijver
Dit artikel is tot stand gekomen door Lorette Laumans, marketing manager van CDC. Wij geloven erin dat verhalen van medewerkers met tandheelkundige adviezen en ervaringen van patiënten belangrijk zijn om te delen. Op deze manier laten we zien dat je bij CDC op het juiste adres bent als je voor veel ervaring, deskundigheid én vriendelijkheid kiest.
Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down