arrow_drop_up arrow_drop_down
Marja en haar partner vinden CDC een 'tandzorgdorp'
18 februari 2021 

Marja en haar partner vinden CDC een 'tandzorgdorp'

Marja en haar partner hadden al even twijfels over hun eigen tandarts en stapten in 2016 op aanraden van hun omgeving over naar CDC. “Het is een wereld van verschil”, vertelt Marja enthousiast. “CDC is een soort tandzorgdorp. Ze hebben zelfs een eigen narcosecentrum voor mensen die angst hebben voor de tandarts. Je wordt er geholpen door professionals die weten waar ze het over hebben en je kundig adviseren.”

“Het is een wereld van verschil”

Persoonlijke begeleiding

“Als je binnenkomt, verwijst de receptioniste je keurig door. Er is een speciale poetskamer waar je je tanden nog even kunt poetsen. Vervolgens neemt de assistente je mee naar de behandelkamer. Tijdens je hele bezoek word je persoonlijk begeleid. Ze nemen de tijd voor je en zorgen voor een goede uitleg en een helder advies. Heel respectvol en niet opdringerig.”

Professioneel advies

Aanvankelijk wilde Marja graag dat ze bij CDC keken naar een scheve tand in haar ondergebit. “Bij mijn eerste bezoek volgde ik een heel traject, inclusief het maken van foto’s. De tandarts bekeek die samen met mij. Hij wees me op kleine scheurtjes in mijn voortanden die op den duur voor problemen konden gaan zorgen en zei: ‘Het is wat jij wilt, maar ik zou niet met je ondergebit, maar met je bovengebit beginnen.’”

Mooie voortanden

Marja besloot kronen over tanden in haar bovengebit te laten plaatsen. “Als ze met je voortanden aan de slag gaan, verandert je uiterlijk echt. Dat vond ik dus wel spannend. Maar als je de voor- en nafoto’s nu ziet… het verschil is enorm. Daarnaast ben ik geweldig behandeld. Heel rustig en prettig. Ik voelde het meteen: hier zit ik goed. Mijn voortanden zijn nu keurig recht en de kleur van alle tanden is mooi op elkaar afgestemd.”

Sparren over pockets

Ook het gebit van Marja’s man ging er door de behandelingen bij CDC enorm op vooruit. “Hij had last van teruggetrokken tandvlees, zogenaamde ‘pockets’. Ik weet nog dat de tandarts een behandeling voorstelde, maar dat mijn man een waterflosser eerst weleens wilde proberen. Het mooie van CDC is dat ze op zo’n moment met respect naar je mening luisteren en dat je mag meedenken over je behandeling. Dat waren wij in ieder geval niet gewend. En het bleek ook nog eens een goed idee.”

Ter plekke opgelost

Toen bij Marja de kronen voor haar voortanden waren geplaatst was ze niet meteen tevreden. “Ik vond ze aanvankelijk te lang. Het mooie van CDC is dat ze dat ter plekke oplossen. Uiteindelijk hebben ze mijn kronen twee keer bijgeslepen tot ik helemaal tevreden was. Mijn man mocht zelfs even mee komen kijken toen ik dat vroeg. Dat was geen enkel probleem. De aandacht en het geduld bij CDC zijn heel bijzonder.” Ze lacht: “Voor tandzorg ga ík nergens anders meer naartoe. En dit mooie gebit, daar ben ik heel blij mee.”

“Voor tandzorg gaan we nergens anders meer naartoe”

Wat is jouw verhaal?

Wil je jouw ervaring ook delen? Het kan anderen helpen die nog twijfelen, om wat voor reden dan ook. Velen zullen zich herkennen in jouw verhaal, want onze behandelaren horen wekelijks veel dezelfde ervaringen en wensen.

Als je jouw verhaal ook wilt delen, dan kan je contact opnemen met Lorette Laumans van onze PR afdeling. We stellen je medewerking erg op prijs.

 

 

Over de schrijver
Marketing manager bij CDC Complete Tandzorg
Reactie plaatsen

Wij maken gebruik van cookies