arrow_drop_up arrow_drop_down
Anton van Boesschoten
10 maart 2021 

Anton van Boesschoten

Anton is al sinds 2005 klant bij CDC. “Ik las op internet dat CDC alles op het gebied van tandzorg in eigen huis heeft. Een tandarts, een mondhygiëniste, maar ook een kaakchirurg en een tandtechnisch laboratorium. Inmiddels heb ik ze allemaal nodig gehad, dus dat kwam wel van pas.”

“Zoals ze bij CDC zaken inplannen vind ik prettig.”

Afgebroken tand

“Voor mij is het een uur en een kwartier rijden. Als het alleen om een controle ging zou ik dat niet doen, maar wel als er iets bijzonders aan de hand is.” Anton kan zich nog goed herinneren waarom hij voor het eerst naar CDC Complete Tandzorg ging. “Er was een stukje van mijn voortand afgebroken en ik had een spleetje tussen mijn voortanden waar ik vanaf wilde. Met CDC heb ik gekeken naar een oplossing. Mijn tanden waren destijds namelijk niet van een dusdanige kwaliteit dat je kon zeggen: ‘We gaan er eens flink tegenaan.’” 

Denken in oplossingen 

“In eerste instantie kozen we ervoor om een prothese over mijn bestaande tanden te plaatsen.” Antons tanden bleken alleen te zwak om deze op een later moment weer probleemloos te verwijderen. “Maar ook dat is door CDC uiteindelijk goed opgelost: mijn bovenprothese werd omgezet in een klikgebit. Sinds door een bacterie in mijn lijf een deel van het bot van mijn onderkaak moest worden verwijderd, heb ik ook een klikgebit aan de onderkant.”

Klantvriendelijk

“Als ik op het hele traject terugkijk had ik het nu weer precies hetzelfde gedaan. Zoals ze bij CDC zaken inplannen, de manier van behandelen en zoals ze met je omgaan, vind ik prettig. Het is een klantvriendelijk bedrijf. Bij het verwijderen van mijn tanden en tijdens de kaakoperatie merkte ik dat ze zich goed konden inleven in mijn situatie. Het was ook fijn dat ik na het verwijderen van de tanden uit mijn onder- en bovenkaak kon blijven slapen in een hotel vlak bij de praktijk. De volgende dag kon zo alles meteen in orde worden gemaakt en een tijdelijke prothese worden geplaatst, zonder dat ik extra op en neer hoefde.” 

Wat is jouw verhaal?

Wil je jouw ervaring ook delen? Het kan anderen helpen die nog twijfelen, om wat voor reden dan ook. Velen zullen zich herkennen in jouw verhaal, want onze behandelaren horen wekelijks veel dezelfde ervaringen en wensen.

Als je jouw verhaal ook wilt delen, dan kan je contact opnemen met Lorette Laumans van onze PR afdeling. We stellen je medewerking erg op prijs.

 

 

Over de schrijver
Marketing manager bij CDC Complete Tandzorg
Reactie plaatsen

Wij maken gebruik van cookies