arrow_drop_up arrow_drop_down
Mary Verbeek
10 maart 2021 

Mary Verbeek

Mary is al sinds 2014 klant bij CDC Complete Tandzorg om een heldere reden: “De eerlijkheid en openheid. Ze winden nergens doekjes om. Hun verhaal is vanaf het begin gewoon duidelijk. Dit is er aan de hand en dit zijn je opties. Daar hou ik van.”

“Mijn bovengebit ziet er weer als nieuw uit.”

Brugwerk

“Ik was eerst een paar keer met mijn man meegegaan naar CDC. Die ervaringen waren zo positief dat ik besloot CDC ook te vragen om naar mijn gebit kijken. Mijn bovengebit was in de loop van de jaren geslonken, zeg maar. Om dat probleem op te lossen maakten ze nieuwe tanden over mijn eigen tanden heen. Daarvoor moesten ze mijn tanden wel eerst bijslijpen, zodat het brugwerk goed zou hechten. Maar mijn bovengebit ziet er nu weer helemaal als nieuw uit.”

Geen pijn

“Ze vertellen bij CDC zo duidelijk wat er gaat gebeuren, dat was voor mij echt een openbaring. En ik heb ook geen pijn gehad tijdens of na de behandeling.” Mary kijkt er dus met een goed gevoel op terug. “Ze verdoofden het plaatselijk. En als er iets was hoefde ik mijn hand maar op te steken en dan stopten ze even. Daar komt bij dat ze echt alle tijd voor je nemen. Ook voor een vriendelijk praatje achteraf.” 

Mooi aangezicht belangrijk

“Mijn gebit was net een huis dat verbouwd moest worden. Er moest eerst gebroken worden, maar uiteindelijk kreeg ik er zoiets moois voor terug. Daar heb ik echt van staan te kijken. Het is bewonderenswaardig dat dit zo kan. Mijn aangezicht is voor mij namelijk belangrijk. Ook omdat ik voor mijn werk vaak tegenover mensen zit.”

Tijdelijk gebit

Mary vertelt dat de behandeling alles bij elkaar een paar weken duurde. “Het is eerst foto’s maken, dan happen en daarna volgen de gebitsbehandelingen. Je krijgt dan een tijdelijk gebit, maar dat werkt eigenlijk prima. CDC zette het goed vast, zodat ik er een tijd mee vooruit kon. Ik kon er echt alles mee eten. Het voelde net alsof ik mijn eigen tanden nog had.”

Afspraak is afspraak

Sindsdien komt Mary eigenlijk alleen nog elk halfjaar voor een gebitscontrole bij CDC. “En ook dat gaat super”, zegt ze stellig. “Afspraak is namelijk afspraak bij CDC. Je bent altijd keurig op tijd aan de beurt. Bovendien word je steeds door dezelfde persoon behandeld. Dat is fijn. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik over CDC simpelweg heel tevreden ben.”

“Afspraak is afspraak bij CDC, dat is fijn”

Wat is jouw verhaal?

Wil je jouw ervaring ook delen? Het kan anderen helpen die nog twijfelen, om wat voor reden dan ook. Velen zullen zich herkennen in jouw verhaal, want onze behandelaren horen wekelijks veel dezelfde ervaringen en wensen.

Als je jouw verhaal ook wilt delen, dan kan je contact opnemen met Lorette Laumans van onze PR afdeling. We stellen je medewerking erg op prijs.

 

 

Over de schrijver
Marketing manager bij CDC Complete Tandzorg
Reactie plaatsen

Wij maken gebruik van cookies