Van los kunstgebit naar klikgebit: "Ik kon binnen een paar dagen al terecht."

Van los kunstgebit naar klikgebit:

Tons tanden raakten tijdens zijn werk bij een zorginstelling ernstig beschadigd. De tandarts van zijn werkgever zei niets te kunnen doen. “Op aanraden van een oud-collega ben ik toen naar CDC Complete Tandzorg gegaan en dat is me uitermate goed bevallen. Zoals ze je bij CDC behandelen is echt geweldig”, vertelt Ton.

“De communicatie is echt geweldig”

Snel geholpen

“Toen ik de eerste keer belde kon ik een paar dagen later al terecht. Ze lichten je ook goed voor over wat er precies wanneer gaat gebeuren. De zorg is bovendien goed en ze nemen de tijd voor je. Altijd. Bij mij hebben ze onder narcose de restjes tand die nog in mijn kaak zaten verwijderd. In een dik uur was het geregeld. Mijn vrouw heeft even op me zitten wachten. Twee weken daarna moest ik terugkomen voor het passen van mijn tijdelijke gebit en een paar weken later was mijn nieuwe gebit klaar.”

Overstap naar klikgebit

Voor Ton stond meteen vast dat hij zijn gebitsprothese wilde laten omzetten in een klikgebit. “Voor mijn ondergebit is dat hetzelfde jaar nog gebeurd. En dat is allemaal prima gegaan. Vijf jaar later wilde ik ook mijn bovengebit laten omzetten. Dat krijg je standaard alleen niet vergoed. Daarom vroeg ik een gesprek aan bij CDC. Zij hebben de verschillende opties met me besproken en op papier gezet voor de verzekering. Ik ben nu nog in onderhandeling met mijn verzekeraar. We hopen het op medische gronden vergoed te krijgen, omdat ik met een gewoon gebit in nog zo weinig smaak heb.”

Drukplek

“Fijn van CDC is dat zij mij direct bellen als er iets is, maar dat ik CDC ook altijd kan bellen. De communicatie is echt geweldig. Eén telefoontje en je krijgt iemand te spreken die verstand van zaken heeft. Zo heb ik een keer een drukplek gehad en daar kon ik meteen voor langskomen, dezelfde dag nog. Mijn probleem werd ter plekke opgelost.”

Preventief advies

Ton vindt het ook prettig dat CDC je helpt om je gebit zelf in goede conditie te houden. “Zo waarschuwden ze me al een keer dat ik mijn gebitsprothese ’s avonds goed schoon moest maken en dat ik vooral het klikgedeelte bij de magneetjes niet moest vergeten. Daar komt snel tandplak in te zitten. Ze doen je ter plekke voor hoe je je prothese het beste kunt poetsen, zodat je meteen ziet hoe je dat thuis ook kunt doen.”

Bang voor de tandarts

Net zoals Ton op aanraden van een ander bij CDC terechtkwam, tipte hij zelf onlangs een bekende om naar CDC te gaan. “Ze was altijd bang voor de tandarts, maar dat is nu verleden tijd. Ze is bij CDC zo goed ontvangen. Er werd rustig naar haar verhaal geluisterd. Dat stelde haar meteen op haar gemak. Alle onrust was zo in geen tijd verdwenen.”

“Ze nemen de tijd voor je, altijd”

Wat is jouw verhaal?

Wil je jouw ervaring ook delen? Het kan anderen helpen die nog twijfelen, om wat voor reden dan ook. Velen zullen zich herkennen in jouw verhaal, want onze behandelaren horen wekelijks veel dezelfde ervaringen en wensen.

Als je jouw verhaal ook wilt delen, dan kan je contact opnemen met Lorette Laumans van onze PR afdeling. We stellen je medewerking erg op prijs.

 

Het is nooit te laat voor de juiste tandzorg en er is altijd een oplossing. Voor iedereen! Bij CDC Complete tandzorg proberen wij voor iedereen de beste behandeling te vinden. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in angst en bieden wij dus ook veel ondersteuning, zodat je nooit bang hoeft te zijn. Voor vragen kun je altijd contact opnemen en dan luisteren we graag naar je. Er is niks verplicht, maar alles is mogelijk. 

Natuurlijk kun je ook direct een intake afspraak maken. Klik dan hier.

Over de schrijver
Dit artikel is tot stand gekomen door Lorette Laumans, marketing manager van CDC. Wij geloven erin dat verhalen van medewerkers met tandheelkundige adviezen en ervaringen van patiënten belangrijk zijn om te delen. Op deze manier laten we zien dat je bij CDC op het juiste adres bent als je voor veel ervaring, deskundigheid én vriendelijkheid kiest.
Reactie plaatsen