29 april 2021 
3 min. leestijd

“Mijn tandarts bij CDC heeft echt toverhanden”

Rachida Chaquer: ‘Klikgebit van CDC’

Rachida was jarenlang bang voor de tandarts. “Maar nu ga ik er bijna dansend naartoe”, lacht ze. “Omdat ik weet dat Willem, mijn tandarts bij CDC, me gaat helpen.” 

 

Veel gebitsproblemen

Rachida kwam in 2010 voor het eerst bij CDC Complete Tandzorg. “Een kennis uit het Westland had me over deze tandkliniek verteld. Die rijdt ook een paar keer per jaar naar het zuiden, net als ik nu al jaren doe. Ik heb altijd veel problemen gehad met mijn gebit, ondanks dat ik goed poets en elk halfjaar naar de tandarts ga. Het lijkt in de familie te zitten. Sinds ik naar CDC ga, is mijn gebit er heel veel op vooruitgegaan.”

 

In goede handen

“Wat CDC voor mij onderscheidt van andere tandklinieken is de vriendelijkheid. Bovendien begrijpen ze je en ze vinden het belangrijk wat jij wilt. Willem, mijn tandarts, is zo’n topper. Hij is zorgzaam en begroet me altijd bij mijn naam. Als alle tandartsen waren zoals hij had vast niemand last van zijn gebit. Ik voel me bij hem echt in goede handen.”

“Als alle tandartsen waren zoals hij had niemand last van zijn gebit”

Toverhanden

“In 2017 heb ik mijn ondergebit laten doen en een jaar geleden mijn bovengebit. Ik heb nu boven en onder een klikgebit. Ik noem het weleens mijn kliklaminaat. Willem heeft al mijn tanden getrokken en de implantaten voor mijn gebit gezet. Alles onder plaatselijke verdoving. Het ging zo makkelijk en ik heb er niets van gevoeld. Die gast heeft echt toverhanden. ’s Nachts ging ik het natuurlijk wel voelen, maar toen heb ik wat paracetamol genomen en de volgende dag was de pijn weg.”

 

Afgestoten implantaat

Dat neemt niet weg dat het ook weleens tegenzat. “Twee weken geleden is een van mijn implantaten door mijn lichaam afgestoten. Willem had me al gewaarschuwd dat op die plek mijn kaakbot niet goed was. Als je dan belt, is er direct begrip en je kunt meteen komen. Ze pasten mijn bovengebit aan zodat het ook op drie implantaten goed blijft zitten. Over een jaar kijken we verder. Dat wilde ik graag zo.”

 

Top tandkliniek

“Ik heb veel contact met mensen voor mijn werk. Dan is het fijn als je een mooi gebit hebt en mensen niet kunnen zien dat je iets aan je tanden hebt laten doen. Dat kreeg Willem voor elkaar. Haast niemand viel het op. Ik ben hartstikke blij met het resultaat. Van mij echt alleen maar lof voor CDC. Het is gewoon een top tandkliniek. Elke halfjaar rijd ik er trouw naartoe en ik ga echt niet veranderen. Dus ik hoop dat ik nog lang op CDC kan rekenen en dan vooral op mijn tandarts, Willem.”

“Alleen maar lof voor CDC!”


Over CDC Complete tandzorg

Het is nooit te laat voor de juiste tandzorg en er is altijd een oplossing. Voor iedereen! Bij CDC Complete tandzorg proberen wij voor iedereen de beste behandeling te vinden. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in angst en bieden wij dus ook veel ondersteuning, zodat je nooit bang hoeft te zijn. Voor vragen kun je altijd contact opnemen en dan luisteren we graag naar je. Er is niks verplicht, maar alles is mogelijk. 

Natuurlijk kun je ook direct een intake afspraak maken. Klik dan hier.

Over de schrijver
Dit artikel is tot stand gekomen door Lorette Laumans, marketing manager van CDC. Wij geloven erin dat verhalen van medewerkers met tandheelkundige adviezen en ervaringen van patiënten belangrijk zijn om te delen. Op deze manier laten we zien dat je bij CDC op het juiste adres bent als je voor veel ervaring, deskundigheid én vriendelijkheid kiest.
Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down